ME

17 Mai

SUNT O VARTAAA!

Mi-am incarcat instantaneu bateriile DATORITA VOUA, cand am vazut tema concursului, astfel incat am decis pe loc sa particip si sa castig.

N-ai cum sa nu te incarci cu energie si sa nu fii entuziasmat la asa provocare, la asa concurs.
Ma simt superb, ma simt ca o racheta care e gata de lansare ( cu adrenalina maxima , mai ales la gandul ca poate voi castiga si eu ceva; ar fi primul meu castig la vreun concurs si de fiecare data cand imi voi aduce aminte ca am castigat, imi voi incarca bateriile ,,full-charged”.

Povestea mea de energizare este simpla dar frumoasa:

1. Imaginea atasata reprezinta tabloul meu cu vise pe care vreau sa le ating. Este angajamentul meu ca voi lupta pentru realizarea viselor mele, pentru libertate, pentru timp de calitate cu cei dragi, independenta financiara etc. De fiecare data cand privesc tabla cu scopuri, simt cum prin vene curge energie pozitiva, care imi da putere si care ma motiveaza sa lupt ca o leoaica pentru a le indeplini.

De cate ori privesc tabla, ma simt responsabila de viata mea si atunci imi dau seama ca n-am cum sa trisez, chiar daca sunt dati cand sunt obosita, cand nu mai am atata energie, caci bateriile s-au descarcat . Dar simplul fapt de a o privi imi aduce aminte si imi spune: Chiar vrei sa renunti la visele tale, Loredana? si atunci, iau foc si merg mai departe cu viteza a v-a. Nu vreau o viata modesta, am dreptul la una extraordinara, nu vreau datorii ci independenta, nu vreau la gratar cu ”prietenii” ci pe plajele lumii cu oameni de calitate. (ma instruiesc personal foarte mult, devorez orice site de educatie financiara, dezv. personala – asa am ajuns sa vad si promo de la Varta -pe site-ul http://www.manafu.ro ).

P.S. partea stanga din tabla cu vise, cuprinde obiectivele pe care doresc sa le indeplinesc pe termen mediu
iar partea dreapta modalitatile prin care le pot realiza prin afacerea pe care o dezvolt.

P.S. Pe tabla viselor, puteti vedea ca am trecut inca de cand s-a lansat tableta IPAD faptul ca mi-o doresc foarte mult.
M-am indragostit de ea pe loc si daca este sa fie a mea , voi avea bateriile incarcate la maxim de cate ori o voi folosi, o voi vedea si voi spune la altii. Visele pot deveni realitate ! Ar fi o minune pentru
mine sa se intample asa.

2. Intrucat imi place sa fiu tot timpul activa, energica, apelez si la pietrele pretioase sa ma incarce cu
energia lor si sa-mi intareasca:
Loialitatea
Onoarea
Respectul
Entuziasmul
Daruirea
Aspiratiile
Nostalgiile
Amintirile,

acestea simbolizand tufa de lauri , etimologia numelui ce-l port.

3. Pentru mine, viata cu tot ce ma inconjoara e o sursa de energie fabuloasa. O iubesc si incerc sa nu ma las prinsa in labirintul realitatilor pesimiste.

P.S. Montajul video va releva o parte a personalitatii mele si sper sa va incarce cu energie pozitiva la fel cum ma incarca pe mine. 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=hQHcKsTqeIU

Post scris pentru concursul “Incarca-ti bateriile!”, organizat de Varta Romania. Link-ul urmator: http://incarcatibateriile.ro trebuie asociat cu textul “Incarca-ti bateriile!”, ca mai sus.

De cand eu (‘’ Varta ‘’) m-am nascut,     (1887)

Mult timp a trecut…

Chiar de am peste 100,

Energia ma ajuta .

Eu de mic am tot umblat,

Multe tari am vizitat

Si la Pol n-am inghetat   (1896)

Ci din contr-am luminat

Eiii, si prin aer am zburat

Giganti am alimentat,   (1935)

Chiar pe Luna am calcat  (1969)

In istorie am intrat.

Cand maricel m-am facut,

Eu Everest am vazut  (1966)

E frumos, n-ai ce zice,

Insa VARTA il invinge !

Acum sunt un campion,

Iubit si apreciat,

In lume respectat .

🙂

Ca sa nu raman in pana de energie, am grija sa iau o VARTA  cu mine !  🙂

Ma energizez fiind creativa, originala, invatand de la Donald Trump cum sa gandesc ca un campion, cum sa fiu un star ca Angelina Jolie, cum sa actionez de la G. Bush , cum sa gatesc ca Jamie Oliver, cum sa ma dezlantui de la Tudor Chirila, cum sa fiu o sotie interesanta de la sotul meu.

Lasă un răspuns

